techpad

techpad

2011. október 22., szombat

iSkin solo teszt



Az új iPhone-hoz új tok is járt, a véleményemet gyorsan ki is fejteném róla. Nekem a barnás színű, körkörös motívummal ellátott darab van meg, külsőre eléggé mutatós és a kivitelezése is jóra sikeredett. Én a legjobb fajtát kaptam meg (iSkin solo FX SE), ennek az az előnye hogy a hátulja matt és szép körmotívumok díszítik. A két másik változat hasonló, de a hátlapjuk csillogó, ezért hosszabb használat után eléggé meg is látszanak rajtuk a karcok. Sajnos a kijelző körüli perem az enyémnél is eléggé fényesre sikeredett, ezen már látszanak is a kisebb karcok ami jelentősen rontja a külsejét. Kialakítása hasonló az előzőleg tesztelt Belkin tokéhoz, de ez sokkal passzentosabbra sikerült, ami nem feltétlenül baj, így legalább nem csúszkál benne a készülék. Feltevésnél viszont érdemes vigyázni nehogy felszedje a fóliát, én megjártam vele már párszor.

Összességében elégedett vagyok a tok külsejével/minőségével, mindenkinek csak ajánlani tudom aki tartós védelmet szeretne a telefonjára. A tok ára átszámítva 7630 Ft mai árfolyamon, hazai boltokban ehhez az iPhone-változathoz nem igazán találtam már.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése