techpad

techpad

2011. július 16., szombat

3.1.3 - Ami nem vált be

Sokan sokféle fórumon írták hogy a 3.1.3as szoftvertől mennyire felgyorsul a telefon és hogy megbánták hogy frissítettek, de meglévő SHSHk hiányában nem tudják visszatenni. Többfelé olvasgattam hogyan is tudnám visszatenni rá, mígnem egyik kedves PHs fórumtársam segített és neki mertem állni. Végülis ugyanúgy ment mint egy sima frissítés, csak utána RecBoottal ki kellett hozni Recovery módból. Simán ment minden, én pedig nagy örömmel nézhettem farkasszemet a 3.1.3 kezdőképernyőjével (balra a 4.2.1, jobbra a 3.1.3 kezdőképernyője).


Sajnos örömöm nem tartott soká, hiszen egy kis sebességjavuláson kívül (ami egyáltalán nem volt olyan jelentős mint amennyire írták) nem változott semmi, persze azon kívül hogy egy csomó program már el sem indult rajta (csak hogy a legjelentősebbeket említsem: iBooks, foursquare, Viber) és a Safari sebessége kritikán aluli lett. Maga a felület kicsit jobban tetszett mint a 4.2.1 felülete, de a programok fontosabbak voltak, így egy nap után hamar frissítettem is, a lassulást azóta sem érzem igazán. A régi verzió hátránya még hogy a fényképek kordinátáit nem jeleníti meg térképen, régebbi a Google Maps benne és nem lehet kikapcsolni az adatforgalmat, ami meglehetősen meríti az akkut.

Összességében azt tudom mondani hogy nem igazán érdemes a régi rendszert visszatenni, hiszen az újabb programok már inkább az iOS4et igénylik, a sebesség pedig nem növekszik számottevően.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése